2 de febrer del 2008

comentaris.....

Ei quantes coses que heu penjat!!!

Bueno... anire rapid que m'he de posar a fer feina....

Crema : afrodisiak a sota i queda bé, però si ha totes i posem un ingredien, potser també li haurim de posar... ho ensenyem el cesc, igual que l'ho dels cors sobre afrodisiac, a mi no em desegrada, de fet, trencar una mica la tipo, i no queda tan deiferent de l'altre (feta a mà, ai no se...).

Anunci: prefereixo algu més simple... els vidios si no ens el correm molt no quederà bé, i basiquemen no tenim temps... treballar amb fruites em semble bé, els vidios eli els trobo molt makus... pero a nosaltres ens pot quedar una pifia (al menys si depent de mi). Ara lo del platen potser i hauriem de donar una altre volta,... proposo que tots(els que poguem) portem un story board, així potser ens aclarim una mica.... (penseu que no tenim temps). ho hauriem de decidir dilluns.

Instalació: Eli em semble perfecte que faiguis un fotomontatge, així veurem com pot quedar.... provaràs allo que vem dir dels envasos penjats amb llum interior(rollo la lampara)???? si veus que queden petits, en podries fer dos??? un amb mida real i un amb més gran??? o es molt curro??

Totem: Feria el mateix que a l'anunci que tothom porti un esboç, idea,... ahir vem estar parlant i vem dir que seria guapo que la part de darrera portes llum per destecar els colors dels propis objectes, es una manera de trencar la rutina de dins d'un super...hauriem de pensar com anirien els objectes, si amb postades, com serien,...

Maquetes: Divendres vaig comença el perfum i la crema, de la crema he fet el motlle amb silicona, per despres fer el model amb resina transperent,... dilluns hem de cadar per fer proves el teller d'eina, tampoc cal que hi siguem tots, perquè serà un marde... els que pogueu o volgueu...necessitem anilines o tina xina per provar els colors, no ho he fet mai... i pk l'esteve faigui alguna prova amb una maquina de sorrejar, perquè quedi mate.... tot i que no tinc gaire clar que depres podem enganxar els transfers....

Aquet cap de semana, avui i demà us envio els plànols que falten perquè pogueu treballar, posar lletres...em sap greu ser tant lenta.... diumenge quedem??? fa falta?? jo estere per barna a partir de les 4 (em semble). si no ens comuniquem pel bolg que poder serà mes productiu. tot i que em de concretar cosetes com els colors exactes i ombres que aniran el render...

Sort que volia anar per feina, he fotut un rollo....
contineum en contacte civernauta joan, jajaja