6 de febrer del 2008

el color que tal???


6 comentaris:

Eli ha dit...

muy naranja?:S no seeeee al fina los comprimidos son lilas?

Clara ha dit...

es per la maqueta, els bombons s'han de termoformar i els colors que hi havia de plàstics el més adient era el tronja. per tant seràn tronges, els comprimits s'ha de decidir...

Eli ha dit...

okis okis!! as vist l'altre comentari? com ho fem, saps si es pot grabar en format dwg? o per 3ds max? si veus que s massa coplicat pasam fotos y intentare fer alguna cosa amb el photohop! Si ho pots pasar va Email de pm! sino...no se com

Clara ha dit...

et puc passar els planols amb dwg, pero es absurt, si no perquè me metat a fer el 3D si l'has de tornar a fer? intentere passarto amb un format que el puguis obri amb 3ds max em van dir que URL o SRL, pero nose... a tu quin et va be, o saps??? esteria bé que portesis el portatil i ho mirem

Eli ha dit...

vale! dema porto el portatil xke jo tampoc se exactament quin es! jo deia el autocad x si es podia fer directament del 3d!!! dema portare el portatil! pero com quedem? ens enviem algun missatge dema mati ok?? fins dema
A per cert els carnaval han anat be, no?!!!

Anna ha dit...

eeei! em sembla moolt bé, la img pero es veu na mica malamnt potser?
joder..a partir d'avui no tindre internet al pis!!!
bé dema fem reunio i jo dedico dijous i divendres a inter. tat mol liada avui d classe sortit tardissim i dp tenia k fe proj. jodeer! dma parlem i tot dma faig coses. començar el llibre, fe l'spot, parlar de l'instalació, etc. m'agraden els color pero...noc si es la img o ke, k els bombons i l'afrodisiak son gairebe iguals? clara spero k hagues anat be per sitges!!!kina enveja!! be dma parlem! i ens organitzem!
bonaaanit