12 de febrer del 2008

Factura!!!????

despres de tot el curro,.... s'ha de passar factura que no suma poc.....

Polioreta 10 €
Silicona 25 €
Resina + catalitzador 12,5 €
PVC transparent 10,8 €
taronja 3,60 €
Paper de vidre (400,800,1000)X 2 3,3 €
esprais groc 7, 4 €
lila 7,4 €
imprimicio 7 €
Barniz mate 3,3 €

masilla sementol X 3 5,7€

Tinta xina (tinys) 3€
Bossa plàstic 5€ (la resta la va posar l'Anna)
Transfers 10€ (la resta no se qui la va posar, entre tots no????)
Copisteria 16,20 €

Total= 130,02 €
26,04 € per persona

Pos bueno, aqui esta, em pensava que encara pujaria més.... Anna i Esteve poseu el que us debem.... i dijous passem comptes.....


que us va semblar la presentació??? bé no, sempre es pot millorar, pero comperat amb les altres a mi em semble que bé, i em qui he perlat tothom ma dit que guay.... i dilluns algu s'ha enterat si hi hem d'anar?? perquè jo amb l'estres final del llibre,.... diguem que no em vaig empanar.....

dissabte esteu tots convidats a Casserres a una fiestuqui que fem..... concertillo +musiqueta +botiferrada+resital de poesia, també us podeu quedar a dormir....