14 de febrer del 2008

concert???

La factura us ha deixat muts i us ha amagat sota les pedres, o es que ja n'estaveu farts d'aquest blog i heu decidit no entrari mai més????jejejeje, o es que ja heu acavat com molt em temo i esteu celebrant el fi de quatrimeste??? jo encara NNNNNNNOOOOOOOOO!!!!! estic fent els ultims treballets, treballots més aviat,.... memories de tot el quatrimestre.....snif!!! i entre una cosa i l'altre mira, em dedico a parlar per les parets, perquè imagino que axo no ho veureu fins d'aquí ....minim una semana, aixo si ho veieu!!!!!

Pos res que em feia rabia veure aquesta factura, que per cert ancara no he cobrat...jejeje no passa res.

penjo un cartell, que no he fet jo, pero la festa si que l'organitzem nosaltres, res que si voleu venir, sols o acompanyats podeu venir....
Apa makus ens veiem....

1 comentari:

e! ha dit...

eeeeei!!!

jo ja he acabat eina...pro vai mes liat que mai...moltes feines..i molt variades..pro espero trobar temps per fer una cervesa..aviat aviat!!!
si?¿!

va vaaaa!
i celebrem que hem acabat!!!!!

ens veiem!
unabraçada,
e.